ДОВІДКА

про стан роботи зі зверненнями громадян,

що надійшли до управління освіти і науки в 2018 році

Впродовж звітного періоду робота зі зверненнями громадян в управлінні освіти і науки Бориспільської міської ради проводилась у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", іншими актами Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

За 2018 рік до управління освіти і науки надійшло 157 звернень від громадян (з них - 142 письмових, та 15 на прийомі у начальника), що на 33 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року (всього за відповідний період 2017 року було 124 звернень, з них - 117 письмових, та 7 на прийомі у начальника).


/Files/images/000001.png

Через урядову гарчу лінію надійшло 18 звернення (у 2017 році –12);

Через виконавчий комітет Бориспільської міської ради надійшло 42 звернення (у 2017 році – 31 звернень).

За 2018 рік на особистий прийом до начальника управління звернулося 15 осіб (на 8 звернень більше порівняно з відповідним періодом минулого року), з них – 8 звернення щодо влаштування дитини в ЗДО, ЗЗСО та переведення, 4 – з інших питань, що стосуються освітнього процесу, 3 – інші.


/Files/images/000002.jpg

Особистий прийом громадян в управлінні освіти і науки здійснюється відповідно до чинного законодавства та згідно з графіком прийому, який розміщено на інформаційно-довідковому стенді в управлінні та на веб-сайті управління.

За видами звернень домінують заяви з вирішення певних питань.

Аналіз звернень свідчить, що основні питання з якими громадяни звертались до управління освіти і науки стосуються:

влаштування дітей у заклади дошкільної та загальної середньої освіти, електронної реєстрації в ЗДО, комплектації груп, дотримання санітарно-гігієнічного стану в ЗДО, збору коштів – 32 звернень, що становить 20,4 % від усіх звернень;

видача довідки про володіння державною мовою – 8 або 5,1 % від усіх звернень;

організація освітнього процесу в закладах освіти, забезпечення прав дітей на освіту, охорону життя та здоров’я дітей, оздоровлення – 63 або 40,1 %

вирішення житлових питань – 1 або 0,6 %

оренда приміщень закладів освіти – 4 звернення, що становить 2,5 % від усіх звернень;

інші питання – 34 або 21,7%.

У 2018 році до управління освіти і науки надійшло 8 скарг. З них – 5 скарг від учасників освітнього процесу Бориспільської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 імені Юрія Головатого (питання освітнього та виховного процесу, щодо прав дитина на освіту, порядку зарахування учнів, робота з дітьми з особливими освітніми потребами), 2 – Бориспільського НВК "Ліцей "Дизайн-освіта імені Павла Чубинського (щодо зарахування учнів до закладу освіти), 1 – громадян міста Борисполя про порушення тиші та влаштування незаконного дитячого табору (вул. Нова, 4).


/Files/images/000003.jpg

За звітний період до управління надійшло письмових звернення від громадян, які мають статус учасника бойових дій не надходило.

Контроль за проходженням та розглядом звернень громадян в управлінні освіти і науки здійснюється за допомогою автоматизованої системи контролю й організації діловодства «АСКОД».

Відповіді на звернення громадян надаються своєчасно і законодавчо обґрунтовані, без порушення термінів розгляду, передбачених Законом України "Про звернення громадян". Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни.

Кiлькiсть переглядiв: 727

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.