ДОВІДКА
про стан роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли до управління освіти і науки в 2018 році
Впродовж звітного періоду робота зі зверненнями громадян в управлінні освіти і науки Бориспільської міської ради проводилась у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", іншими актами Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.
За 2018 рік до управління освіти і науки надійшло 157 звернень від громадян (з них - 142 письмових, та 15 на прийомі у начальника), що на 33 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року (всього за відповідний період 2017 року було 124 звернень, з них - 117 письмових, та 7 на прийомі у начальника).
Через урядову гарчу лінію надійшло 18 звернення (у 2017 році –12);
Через виконавчий комітет Бориспільської міської ради надійшло 42 звернення (у 2017 році – 31 звернень).
За 2018 рік на особистий прийом до начальника управління звернулося 15 осіб (на 8 звернень більше порівняно з відповідним періодом минулого року), з них – 8 звернення щодо влаштування дитини в ЗДО, ЗЗСО та переведення, 4 – з інших питань, що стосуються освітнього процесу, 3 – інші.
Особистий прийом громадян в управлінні освіти і науки здійснюється відповідно до чинного законодавства та згідно з графіком прийому, який розміщено на інформаційно-довідковому стенді в управлінні та на веб-сайті управління.
За видами звернень домінують заяви з вирішення певних питань.
Аналіз звернень свідчить, що основні питання з якими громадяни звертались до управління освіти і науки стосуються:
влаштування дітей у заклади дошкільної та загальної середньої освіти, електронної реєстрації в ЗДО, комплектації груп, дотримання санітарно-гігієнічного стану в ЗДО, збору коштів – 32 звернень, що становить 20,4 % від усіх звернень;
видача довідки про володіння державною мовою – 8 або 5,1 % від усіх звернень;
організація освітнього процесу в закладах освіти, забезпечення прав дітей на освіту, охорону життя та здоров’я дітей, оздоровлення – 63 або 40,1 %
вирішення житлових питань – 1 або 0,6 %
оренда приміщень закладів освіти – 4 звернення, що становить 2,5 % від усіх звернень;
інші питання – 34 або 21,7%.
У 2018 році до управління освіти і науки надійшло 8 скарг. З них – 5 скарг від учасників освітнього процесу Бориспільської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 імені Юрія Головатого (питання освітнього та виховного процесу, щодо прав дитина на освіту, порядку зарахування учнів, робота з дітьми з особливими освітніми потребами), 2 – Бориспільського НВК "Ліцей "Дизайн-освіта імені Павла Чубинського (щодо зарахування учнів до закладу освіти), 1 – громадян міста Борисполя про порушення тиші та влаштування незаконного дитячого табору (вул. Нова, 4).
За звітний період до управління надійшло письмових звернення від громадян, які мають статус учасника бойових дій не надходило.
Контроль за проходженням та розглядом звернень громадян в управлінні освіти і науки здійснюється за допомогою автоматизованої системи контролю й організації діловодства «АСКОД».
Відповіді на звернення громадян надаються своєчасно і законодавчо обґрунтовані, без порушення термінів розгляду, передбачених Законом України "Про звернення громадян". Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни.
Коментарi